بارهنگ گیاهی است که تقریبا در تمام دنیا رشد می‌کند. این گیاه بیشتر از دو سال عمر می‌کند. معمولا این نوع گیاهان، پایا هستند. بارهنگ به صورت خودرو در باغ‌ها مزارع و حاشیه رودها رشد می‌کند. این گیاه فواید دارویی فراوانی دارد. از خواص بارهنگ برای درمان سرفه، رفع مشکلات قاعدگی، تقویت سیستم گوارش، درمان التهابات پوستی و… استفاده می‌شود. برگ‌های این گیاه نیز خاصیت دارویی دارند. از آن‌ها برای بهبود زخم و درمان نیش حشرات به صورت موضعی استفاده می‌شود. عصاره بارهنگ یکی از فراورده‌های پرمصرف این گیاه است.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت بارهنگ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


بارهنگ گیاهی است که تقریبا در تمام دنیا رشد می‌کند. این گیاه بیشتر از دو سال عمر می‌کند. معمولا این نوع گیاهان، پایا هستند. بارهنگ به صورت خودرو در باغ‌ها مزارع و حاشیه رودها رشد می‌کند. این گیاه فواید دارویی فراوانی دارد. از خواص بارهنگ برای درمان سرفه، رفع مشکلات قاعدگی، تقویت سیستم گوارش، درمان التهابات پوستی و… استفاده می‌شود. برگ‌های این گیاه نیز خاصیت دارویی دارند. از آن‌ها برای بهبود زخم و درمان نیش حشرات به صورت موضعی استفاده می‌شود. عصاره بارهنگ یکی از فراورده‌های پرمصرف این گیاه است.

قیمت بارهنگ | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



فراواني اين گياه بالا است. بيش از ۲۵۰ گونه بارهنگ وجود دارد. معروف‌ترين نوع آن بارهنگ تخم مرغي است. اين گياه معمولا در كشور هند رشد بيشتري نسبت به ساير نقاط جهان دارد.

بيشترين خواص بارهنگ تخم مرغي مربوط به تركيبي به نام پيسيليوم است. اين تركيب نوعي فيبر است. اثرات بارهنگ بر سلامتي، قابل توجه است.

قيمت بارهنگ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت يك كيلو بارهنگ-خريد عصاره بارهنگ-عكس بارهنگ-قيمت خاكشير خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت بارهنگ را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت بارهنگ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت بارهنگ در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت يك كيلو بارهنگ-خريد عصاره بارهنگ-عكس بارهنگ-قيمت خاكشير با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت بارهنگ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت بارهنگ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت بارهنگ و قيمت يك كيلو بارهنگ-خريد عصاره بارهنگ-عكس بارهنگ-قيمت خاكشير كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت بارهنگ | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

از اين گياه براي ناراحتي‌هاي تنفسي استفاده مي‌شود و يكي از گياه‌هاي لعاب دار و داراي ماده سافورين است
دانه‌هاي آن را در آب خيس مي‌كنند. اين گياه عوارض جانبي ندارد. از برگ اين گياه به وفور استفاده مي‌شود و برگ آن خاصيت ضد عفوني كننده دارد و همچنين دانه اين گياه هم خاصيت ضد عفوني كننده و خلط آوري خوبي براي دستگاه تنفسي دارد
خواص درماني گياه بارهنگ
بارهنگ، اثر قابض و نرم كنندگي دارد و به عنوان تب‌بر، تصفيه كننده‌ي خون، آرام‌كننده و رافع تحريكات مجاري تنفسي و ادراري مطرح است.
خاصيت دارويي و درماني بارهنگ از ديدگاه طب سنتي براي سلامت بدن
بارهنگ در رفع ناراحتي‌هاي آسم آمفيزم، اسهال‌هاي ساده و صفراوي، خون‌ريزي‌هاي دستگاه گوارش، ورم مخاط دهان، درد دندان و حتي درد گوش، مۆثر استبرگ‌هاي تازه‌ي بارهنگ، خواص ضدباكتريايي قوي دارد؛ به همين جهت، براي التيام زخم‌ها، جراحت‌ها و سطوح ملتهب و آزرده‌ي بدن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ماليدن له شده‌ي برگ تازه و تميز بارهنگ بر روي زخم‌ها ضمن اين كه آن‌ها را از چركي شدن محافظت مي‌كند، باعث التيام آن‌ها نيز مي‌شود همچنين كاربرد اين گياه براي زخم‌هاي كهنه و چركي شديد نيز سبب باز شدن سر زخم و خروج چرك و در نهايت، بهبود زخم مي‌شودبراي قطع خون‌ريزي و رفع درد ناخن (عقربك)، ناراحتي‌هاي پوستي و جوش‌هاي صورت و نيز فروكش كردن ورم صورت ناشي از آبسه (پيله) دندان، توصيه شده است. تخم بارهنگ، قابض، محرك، تب‌بر، معرق، مدر و معالج اسهال خوني است، همچنين آن را براي رفع اختلالات كليوي و معالجه‌ي كوليك، مالاريا، سرفه، آسم برونشيتي و قطع خون‌ريزي و معالجه‌ي امراض مثانه و سوزاك، توصيه كرده‌اندپانسمان زخم‌ها با پخته برگ تازه بارهنگ نيز در بهبود آن‌ها اثر تسريع‌كنندگي دارد.
جوشانده برگ بارهنگ همراه با گُل‌هاي اكليل الملك (يونجه باغي زرد) و گل گندم، به صورت مايع شستشوي چشم، در رفع ورم ملتحمه بسيار موثر است،
براي تهيه‌ي اين محلول، ۱۰ گرم برگ بارهنگ را به همراه مقدار كمي از دو گُل يادشده در ۱۵۰ گرم آب جوش، دم مي‌كنندبراي درمان بيماري‌هاي ريوي، برگ تميز و شسته شده‌ي بارهنگ را روي پارچه‌ي تميزي پهن مي‌كنند تا خشك شود سپس آن را خرد مي‌كنند و شيره آن را مي‌گيرند و هم‌وزن آن، عسل اضافه كرده به مدت ۲۰ دقيقه، دم مي‌كنند.
مصرف اين دم‌كرده براي بيماري‌هاي ريوي بسيار مفيد است.
از مخلوط ۱۰ درصد پودر برگ بارهنگ با وازلين، پمادي به دست مي‌آيد كه ماليدن آن روي زخم‌هاي چركين و دردناك، سبب بهبود آن‌ها مي‌شود و به سرعت، چرك را مي‌خشكاندكمپرس برگ‌هاي تازه و خردشده‌ي بارهنگ براي فرونشاندن ورم‌ها، نقاط ضرب‌ديده و كوفتگي‌ها و التيام زخم‌هاي عفوني، سوختگي‌هاي ناشي از آتش و جاي نيش حشرات، مفيد است. خوردن يا تنقيه‌ي عصاره تخم يا لعاب بارهنگ براي التيام زخم‌هاي روده‌اي و قطع خون‌ريزي بواسير، سودمند است همچنين تخم بارهنگ براي رفع خون‌روي‌ها و زخم‌هاي ريوي و وجود خون در اخلاط بدن، سل، تنگي نفس، بيماري‌هاي كبدي، زردي و برگشت غذا از معده به مري (ريفلكس)، مفيد است جوشانده تخم بارهنگ در رفع التهابات دستگاه ادراري به ويژه در صورت وجود خون در ادرار، مۆثر است و نيز غرغره عصاره بارهنگ در بهبود ورم لوزه‌ها و خون‌ريزي لثه، موثر است.
خواص دمنوش بارهنگ و تاثير فوق العاده آن بر روي سلامت دستگاه گوارش
بارهنگ از قديم الايام در دسترس بشر بوده است و به عنوان دارويي براي معده ، مورد استفاده قرار مي گرفت. بارهنگ براي كاهش التهاب…
مضمضه كردن دم كرده ريشه يا آب برگ بارهنگ براي كاهش ورم مخاط دهان و تسكين درد دندان، توصيه مي‌شود.براي تهيه جوشانده ريشه يا برگ بارهنگ، 80 تا 100 گرم تميز شده آن را در يك ليتر آب مي‌جوشانند و پس از صاف كردن، روزي 3 تا 4 فنجان ميل مي‌كننديكي از كاربردهاي مهم تخم بارهنگ، استفاده آن در داروي تركيبي چهار تخم لعابي است، چهار تخم لعابي يكي از داروهاي تركيبي متداول در طب سنتي بوده كه در اكثر خانه‌ها وجود دارد. اين دارو به عنوان برطرف‌كننده سرفه‌هاي خشك سردردآور و خشكي و خارش گلو، نرم‌كننده سينه و رفع كننده گرفتگي صدا و به طور كلي براي بهبود انواع سرفه‌ها و به خصوص سياه‌سرفه مورد استفاده قرار مي‌گيرددر تهيه اين دارو، از تخم بارهنگ، قدومه، به‌دانه و تخم مرو (مروره يا كنو) يا به جاي آن،تخم شربتي يا بالنگ و همراه با اندكي انزروت و صمغ عربي بهره مي‌بردند.
معمولاً اين مخلوط را در آب جوشيده ولرم، خيس مي‌كنند كه اين امر باعث ايجاد ماده ژله مانندي مي‌شود كه خوردن آن در وعده‌هاي منظم موجب از بين رفتن التهابات گلو و سرفه‌هاي شديد مي‌شود. اين دارو، اثراتي مفيدتر از شربت‌هاي اكسپكتورانت و ديفن هيدرامين و مانند آن‌ها دارد.
طريقه و ميزان مصرف بارهنگ
بر روي 2 تا 4 گرم برگ خرد يا پودر شده، يك ليوان آب سرد ريخته و تا حد جوشيدن، حرارت دهيد و بعد از آن حرارت را خاموش كنيد. سپس 10 دقيقه صبر كرده و محصول را صاف و ميل كنيد.فرآورده‏هاي گياهي‏ برگ بارهنگ، بيشتر به صورت تي بگ حدود يك گرمي عرضه مي ‏شود و داروهاي گياهي تهيه شده از برگ، به صورت قطره يا شربت، به عنوان ضد سرفه و خلط ‏آور در بازارهاي جهان، در دسترس هستند.منابع مختلف، مصرف روزانه بين 5 تا 15 گرم دانه‏ را توصيه كرده‏‏ اند. دانه‏ ها را داخل نصف استكان آب ريخته، مخلوط كرده و ميل نماييد.
عوارض جانبي بارهنگ
برگ و دانه در حد مصرف دارويي، همراه با عارضه نيستند.
نكات ضروري در مصرف بارهنگ
1- در هنگام مصرف بارهنگ، بايد مايعات به مقدار زياد نوشيد تا موسيلاژ روي سطح دانه‏ ها، به خوبي بتوانند آب جذب كنند و متورم شوند و از متراكم شدن در معده و روده جلوگيري شود.
2- مصرف بارهنگ در زمان حاملگي و شيردهي توصيه نمي ‏شود؛ چون روغن دانه كه شباهتي به روغن خردل دارد، باعث تحريك رحم شده و با حالت مسهلي كه ايجاد مي‏ كند، ممكن است مشكل ساز شود.
3- ممكن است روغن مذكور دانه باعث آلرژي، التهاب و درماتيت در بعضي افراد حساس شود.
4- ممكن است دانه‏هاي بارهنگ موجود در بازار ايران مربوط به گونه ديگري از بارهنگ به نام Major Plantago (يا بارهنگ كبير با نام‏هاي مترادف Exaltata Plantago و يا Cemata Plantago)، مربوط باشداين گونه بارهنگ داراي برگ ‏هاي پهن و بزرگ است كه بر روي سطح زمين قرار گرفته‏ اند. در پهنگ اين برگ ‏ها 3 تا 11 رگبرگ سراسري در طول برگ به خوبي نمايان است. گل ‏ها به صورت سنبله درازي بر روي محوري كه از وسط برگ‏ ها مي ‏رويد ظاهر شده كه سپس به ميوه و دانه‏ هايي كه بر روي همين محور قرار دارند تبديل مي‏ شوند.
5- طبق كتاب " گياهان دارويي سنتي ايران " آقاي غلامرضا امين، مخلوطي از دانه ‏هاي بارهنگ، قدومه، تخم مرو و به دانه به نام "چهارتخمه" تهيه مي ‏شود كه در طب عوام، به عنوان نرم كننده سينه و برطرف كننده سرفه و خارش ‏هاي گلو، مصرف مي ‏شود.
قيمت بارهنگ | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت يك كيلو بارهنگ-خريد عصاره بارهنگ-عكس بارهنگ-قيمت خاكشير مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 74 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588279

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .